Liepos kelionė į Londoną

Vienas nuostabus patyrimas, atnešantis gausybę džiugių emocijų, yra pažinimas. O galimybė keliauti atveria pažinimo džiaugsmo lobynus. Ryški ir kupina atradimų buvo ir Liepos šeimos kelionė į Londoną.
„Ši kelionė buvo nuostabi!” – trumpai ir išraiškingai savo emocijomis dalijasi Liepaitė. Per tris dienas šeima aplankė ne vieną įspūdingą lankytiną vietą. Drauge tyrinėjo miesto gatves, pirmąsyk gyvenime važiavo dviaukščiu autobusu, lankė muziejus, mėgavosi skanėstais ir vienas kitu.
„Viena įspūdingiausių vietų, kuriose lankėmės, buvo balionų muziejus. Ten vyko šiuolaikinio meno paroda ir oras buvo svarbiausias parodos eksponatų elementas. Pamatėme be galo daug neįtikėtinų formų, inovatyvių ir interaktyvių instaliacijų, o labiausiai sužavėjusi parodos erdvė – milžiniškas burbulų baseinas, kuriame galėjome siautėti visi kartu. Po vizito muziejuje keliavome į ne ką mažiau stulbinančią vietą – Londono akvariumą. Liepos brolis Vakaris yra didelis gyvūnų gerbėjas, turi daug realių gyvūnų figūrėlių, tad dideliame akvariume gyvai pamatė net keturias pažįstamas ryklių rūšis. Įspūdžiai nepakartojami, o vaizdai atėmė amą. Tą pačią dieną užsukome į „the now building”, lankėmės antroje pagal dydį pasaulyje LEGO parduotuvėje, M&M’s pasaulyje, kuriame išvydome didžiausią pasaulio šokolado sieną.
Be visų pramogų ragavome ir kultūros. Buvome „The British Museum”, „Natural History Museum”, „Science museum”. Mokslo muziejus paliko šūsnį gražiausių prisiminimų, nes ten netrūko veiklų nei vaikams nei suaugusiems. O „Natural History Museum” buvo pats įspūdingiausias, nes jame pamatėme gigantiškų dinozaurų ir begalę kitų gyvūnų. Visi keturi aikčiojom iš nuostabos vaikščiodami po realaus dydžio mėlynojo banginio skeletu. Trumpai tariant, ne tik pamatėme, bet ir atradome daug naujų ir visai negirdėtų dalykų.
Išvykimo dieną spėjome nukeliauti į „chinatown” ir pajusti tik kino filmuose matytą rajonėlio dvasią. Būnant Londone taip pat pavyko pasimatyti su 7 metus nematytais bičiuliais, tad ši kelionė buvo ne tik gausi atradimais ir nuotykiais, bet kartu ir kupina meilės, šilumos, ilgesio ir daug šypsenų. Praturtėjom džiugiomis emocijomis ir tyra laime. Dėkojame už viską. Ačiū ačiū ačiū.”
Šilčiausią padėką už galimybę suteikti įspūdžius ir dovanoti nuostabias akimirkas dėkojame visiems žmonėms, dalyvavusiems ir aukojusiems labdaringame renginyje Nidoje „Dovanoju Tau jūrą“. Herojės Liepos kelionei skyrėme dalį Jūsų aukų (2563,50 Eur). Nuoširdus ačiū Dariui Bivainiui už iniciatyvą, žmonių subūrimą ir ilgametį mūsų veiklos palaikymą!

Panašios naujienos

Rodyti viską

Egilės svajonė

Ši smalsi mažylė – Egilė. Savo šypsena ji apdovanoja visus aplink, o viduje nešiojasi neišmatuojamą stiprybę. Kai mergytei tebuvo mėnuo laiko, tėveliai pastebėjo jos kitokius judesius, o nuojauta neapleido – reikia nuvykti pas gydytojus. Konsultacijos ir tyrimai pas įvairiausių sričių gydytojus atsakymą davė tik po metų ir septynių mėnesių. Egilei nustatyta stuburo smegenų glioma. Išgirdus šią žinią viskas vyko labai sparčiai – atlikta ilga ir sudėtinga operacija, o po jos – gydymas chemoterapija. Pooperacinis laikotarpis buvo nelengvas – mergytė patyrė…

Izabelės šeimos atostogos Turkijoje

Saulėtus linkėjimus iš Turkijos siunčia mūsų herojės Izabelės šeima – mama Renata vaikais Tėja ir Benediktu bei savo seserimi. „Pirmą kartą po Izabelės išėjimo įkvėpėme gilų oro gurkšnį, paslėpėme skausmą ir mėgavomės akimirkomis.“ – sako Renata ir džiaugiasi matydama savo atžalų šypsenas, nuoširdų juoką ir džiaugsmą pramogaujant. Šeima leidosi į kelionę, kurioje mėgavosi vienas kito draugija, džiaugėsi geru oru, vandens pramogomis bei skaniu maistu. „Jūsų dėka pradėjome kelionę link šviesnės ateities, mažais žingsneliais išmoksime vėl džiaugtis, šypsotis ir pajausti laimę….

Domo svajonė

Domui dabar penkeri, tačiau jo sugebėjimai ir drąsa, valdant keturratį – išties priverčia kilstelėti antakį. Herojus yra aktyvus, guvus ir smalsus vaikas, tačiau mylimiausias veiklas ir norą dūkti lauke pristabdė 2022 metais netikėtai išgirsta onkologinės ligos diagnozė. Šeima gyveno laukimo nuotaikomis – netrukus trijulę turėjo papildyti Domo sesutė. Tuo pat metu berniukui prasidėjo rytiniai pykinimai, lydimi vėmimo. Atlikus išsamius tyrimus rastas kiaušinio dydžio auglys galvytėje. Visą šį laikotarpį šeima mena kaip neįtikėtinai sunkų – Domuko liga sutapo su sesutės Džesikos…

Naujienlaiškio prenumerata

Užsisakius naujienlaiškį Jus pirmuosius informuosime apie naujienas, projektus ir renginius. Apie privatumo politiką.